ITIL4F ITIL®4 Foundation

cena

750 PLN
lub Unit

czas trwania

2 dni

poziom trudności

poziom 1

ITIL

 



Gdzie i kiedy odbywa się szkolenie?

Start szkolenia

Miasto / miejsce

Cena szkolenia

Język

Termin Gwarantowany

Zapisy

12.12.24 09:00

Szkolenie Zdalne

750 zł

PL

TAK

12.12.24 09:00

Warszawa

750 zł

PL

TAK

Nie znalazłeś odpowiedniego terminu? Znajdziemy rozwiązanie

  Napisz do nas

Gdzie i kiedy odbywa się szkolenie?

Start szkolenia
12.12.24 09:00
Miejsce
Szkolenie Zdalne
Cena*/promocja**

750zł

Język szkolenia
PL
Termin gwarantowany
TAK
Start szkolenia
12.12.24 09:00
Miejsce
Warszawa
Cena*/promocja**

750zł

Język szkolenia
PL
Termin gwarantowany
TAK

Nie znalazłeś odpowiedniego terminu? Znajdziemy rozwiązanie

  Napisz do nas




Co zawiera cena?

  • Gwarancję realizacji szkolenia przez jednego z dwóch doświadczonych Project Managerów, uznawanych za autorytet w świecie Zarządzania Projektami,
  • Akredytowane materiały szkoleniowe softronic w polskiej wersji językowej,
  • Pisemne potwierdzenie ukończenia szkolenia (w polskiej oraz angielskiej wersji językowej),
  • e-certyfikat (w przypadku pozytywnego wyniku egzaminu).

 

Ile kosztuje pakiet egzaminacyjny?

Zgodnie z zasadami jednostki akredytującej PeopleCert®, szkolenie należy zakupić w pakiecie egzaminacyjnym, w skład którego wchodzi voucher egzaminy oraz podręcznik.
Koszt zakupu pakietu zostanie doliczony do ceny szkolenia:
 
Voucher na egzamin
Egzamin ITIL® 4Foundation - egzamin odbywa się w formie on-line
1800 PLN
Oficjalne Materiały Szkoleniowe (OTM),
Oficjalne Materiały Szkoleniowe PeopleCert
 


W jaki sposób można rozszerzyć pakiet?

  • Dodatkowo, Uczestnik może skorzystać z wielu elementów, które pozwalają lepiej dostosować możliwości do indywidualnych potrzeb.
Oto co możesz zamówić wraz z pakietem standardowym:

Rozszerzenie Na czym to polega? Koszt inwestycji
Take2
To rodzaj ubezpieczenia wyniku egzaminu. Daje możliwość powtórki egzaminu gdy wynik pierwszego podejścia okaże się negatywny.
Egzamin powtórkowy:
  • Można zakupić wyłącznie przed pierwszym podejściem do egzaminu (najlepiej w trakcie rejestracji na szkolenie),
  • Może się odbyć w ciągu 6 miesięcy od pierwszego terminu,
  • Odbywa się online.
170 PLN
Print Book
Istnieje możliwość zamówienia książki drukowanej, 
290 PLN
Print OTM
 (Official Training Materials)
Osoby zainteresowane mają możliwość zakupu Oficjalnych Materiałów Szkoleniowych (OTM) w wersji papierowej.
* Forma elektroniczna OTM jest obowiazkowym elementem szkolenia - każdy Uczestnik otrzymuje ją automatycznie.
 
 
250 PLN
Official Mock Exam
Egzamin próbny, przygotowujący Uczestnika do egzaminu certyfikacyjnego.
MOC:
  • Obejmuje pełną wersję egzaminu, odzwierciedlającą czas, środowisko i ocenę egzaminu certyfikacyjnego.
  • Pomaga oswoić interfejs egzaminacyjny,
  • Po ukończeniu Uczestnik otrzymuje raport z wynikami i obszarami do poprawy.
  • Dostępne są różne wersje testów. Istnieje możliwość zamówienia więcej niż jednego testu, aby poznać większy przekrój przykładowych pytań i uzyskać pożądany wynik na egzaminie certyfikacyjnym.
155 PLN
Voucher Exam Extension
Możlwiość wydłużenia ważności vouchera egzaminacyjnego ITIL® 4Foundation o dodatkowe 6 miesięcy. 

*Egzamin jest  jest obowiazkowym elementem szkolenia - każdy Uczestnik otrzymuje ją automatycznie. Uczestnik otrzymuje voucher egzaminacyjny, ważny przez 6 miesięcy. Uczestnik umawia się na egzamin w formie online bezpośrednio z jednostką akredytujacą– PeopleCert.
155 PLN
Hard copy certificate
Możliwość zamówienia certyfikatu w formie papierowej, dostarczanej bezpośrednio przez Akredytora przesyłką kurierską.
 
*e-certyfikat jest standardowym elementem pakietu egzaminacyjnego, jest uwzględniony w cenie szkolenia i zostanie przekazany Uczestnikowi niezwłocznie po uzyskaniu oficjalnych wyników egzaminu.
180 PLN
Lunch 
  • W trakcie szkoleń stacjonarnych Uczestnicy mają możliwośćskorzystania z lunchu w pobliskiej restauracji
  • W przypadku szkoleń realizowanych zdalnie, Uczestnik ma możliwość otrzymania vouchera do wykorzystania na portalu pyszne.pl
50 PLN/dzień

Wszystkie ceny są kwotami netto, należy doliczyć podatek VAT wg obowiązującej stawki.

Dlaczego właśnie to szkolenie?

Szkolenie ITIL® 4 Foundation to dwudniowy kurs wprowadzający w nowoczesne podejście do zarządzania usługami IT, oparte na najnowszej wersji zbioru najlepszych praktyk ITIL®. Uczestnicy poznają kluczowe koncepcje, takie jak system wartości usług (SVS) oraz cztery wymiary zarządzania usługami. ITIL® 4 kładzie nacisk na zarządzanie usługami jako łańcuchami wartości, od zapotrzebowania do dostarczania mierzalnych korzyści. Kurs pozwala na zrozumienie i optymalizację procesów w organizacji, umożliwiając współtworzenie wartości z interesariuszami w zgodzie z misją i wizją organizacji.

Do kogo skierowany jest program?

Szkolenie ITIL® 4 Foundation jest przeznaczone dla specjalistów IT oraz osób odpowiedzialnych za zarządzanie usługami informatycznymi, w tym menedżerów IT, kierowników projektów, specjalistów ds. operacji IT i analityków. Skierowane jest również do osób pragnących zrozumieć nowoczesne podejście do zarządzania usługami IT oraz tych, którzy uczestniczą w transformacji cyfrowej swoich organizacji. Kurs jest odpowiedni zarówno dla osób rozpoczynających karierę w IT, jak i tych, którzy chcą zaktualizować swoją wiedzę, uwzględniając najnowsze trendy i najlepsze praktyki.

Co warto wiedzieć przed szkoleniem?

Przed przystąpieniem do szkolenia ITIL® 4 Foundation nie jest wymagane posiadanie wcześniejszego doświadczenia ani wiedzy specjalistycznej. Niemniej jednak, pomocne może być ogólne zrozumienie podstaw funkcjonowania IT oraz świadomość, jak usługi informatyczne są zarządzane i dostarczane w organizacjach. Osoby z doświadczeniem w pracy w środowisku IT lub w zarządzaniu projektami IT będą miały łatwiejsze odniesienie do omawianych koncepcji. Znajomość terminologii IT oraz praktyczne doświadczenie w zakresie usług IT może także ułatwić naukę i lepsze zrozumienie materiału.

Jakie korzyści biznesowe przynosi udział w szkoleniu?

Szkolenie ITIL® 4 pozwala organizacjom świadczyć usługi IT na najwyższym poziomie, poprawiając efektywność operacyjną i gotowość na szybkie wprowadzanie zmian technologicznych. Dzięki ustrukturyzowanym praktykom ITIL®, firmy mogą usprawnić współpracę między interesariuszami, a także wdrażać podejścia Agile i DevOps w zarządzaniu usługami IT. Ponadto, wdrożenie najlepszych praktyk ITIL® w zakresie zarządzania incydentami i problemami umożliwia szybkie przywracanie usług oraz skuteczne rozwiązywanie problemów technicznych.

Czego się nauczysz?

Na szkoleniu ITIL® 4 Foundation nauczysz się kluczowych koncepcji zarządzania usługami IT, w tym zrozumienia, jak tworzyć wartość dla organizacji i interesariuszy. Poznasz różnice między produktami a usługami oraz model relacji usługowych, a także dowiesz się, jak zarządzać ryzykiem, kosztami i osiąganymi rezultatami. Opanujesz cztery wymiary zarządzania usługami: organizacje i ludzi, informację i technologię, partnerów i dostawców oraz strumienie wartości i procesy. Zrozumiesz także zasady przewodnie ITIL®, system wartości usługi, łańcuch wartości oraz ciągłe doskonalenie.
 
Szkolenie obejmuje również omówienie praktyk zarządzania, takich jak zarządzanie bezpieczeństwem informacji, relacjami i dostawcami, a także praktyk specyficznych dla usług IT, m.in. kontrola zmian, zarządzanie incydentami, zasobami IT, problemami, wydaniami i konfiguracją usług. Nauczysz się zarządzania centrum obsługi użytkowników, poziomem usług oraz wnioskami o usługę, a także technicznych aspektów, takich jak zarządzanie wdrożeniami.


Program 

Zrozumienie kluczowych pojęć z zakresu zarządzania usługami

  • Kluczowe koncepcje
  • Usługi i produkty 
  • Wartość
  • Użyteczność i gwarancja
  • Współtworzenie wartości
  • Organizacje
  • Odbiorcy usług
  • Rezultaty
  • Koszty
  • Ryzyka
  • Oferty usług

Zrozumienie czterech wymiarów zarządzania usługami

  • Cztery wymiary zarządzania usługami
  • Organizacje i ludzie
  • Informacja i technologia
  • Partnerzy i dostawcy
  • Strumienie wartości i procesy
  • Czynniki zewnętrzne

Podstawowe zasady 

  • Skoncentrowanie się na wartości
  • Zacznij od stanu bieżącego
  • Postępuj interakcyjnie, wykorzystując informacje zwrotne
  • Współpracuj i promuj widoczność
  • Myśl i pracuj całościowo
  • Zadbaj o prostotę i praktyczność
  • Optymalizuj i automatyzuj

Zrozumienie celu i komponentów systemu wartości usług ITIL

  • System wartości usług (SVS)
  • Elementy systemu wartości usług

Łańcuch wartości usług

  • Planowanie
  • Doskonalenie
  • Angażowanie
  • Projektowanie i Przekazywanie
  • Uzyskanie / Tworzenie
  • Dostarczanie i Wspieranie

Cele i kluczowe pojęcia 15 praktyk ITIL

  • Zarządzanie bezpieczeństwem informacji
  • Zarządzanie relacjami
  • Zarządzanie dostawcami
  • Zarządzanie zasobami IT
  • Monitorowanie i zarządzanie zdarzeniami
  • Zarządzanie wydaniami
  • Zarządzanie konfiguracją usług
  • Zarządzanie wnioskami o usługi 
  • Zarządzanie wdrażaniem

Zrozumienie 7 praktyk ITIL

  • Ciągłe doskonalenie
  • Umożliwianie zmian
  • Zarządzanie poziomem usług
  • Zarządzanie incydentami
  • Zarządzanie problemami
  • Service Desk
  • Kanały Service Desk

Który egzamin potwierdza zdobyte umiejętności?

Egzamin ITIL® 4Foundation- 1800 PLN  

  • Egzamin odbywa się online i trwa 60 minut.
  • Składa się z pytań testowych jednokrotnego wyboru.
  • Aby zdać egzamin, należy uzyskać co najmniej 26 punktów z możliwych 40.
  • Podczas egzaminu nie można korzystać z podręczników ani materiałów szkoleniowych.

Podziel się:

     
Copyright © 2003-2024 SOFTRONIC. Wszelkie prawa zastrzeżone
NASZE BIURA
Warszawa
Aleja Jana Pawła II 25 00-854 Warszawa tel.: +48 226280121 tel.: +48 228856296
Poznań
ul. J.H. Dąbrowskiego 79A 60-529 Poznań tel.: +48 618658840 tel.: +48 618658841