Dlaczego właśnie to szkolenie?
▽
Szkolenie Dynamics 365 Customer Insights - Journeys oferuje szczegółowe omówienie możliwości tej platformy, kładąc nacisk na praktyczne zastosowania w zarządzaniu danymi klientów oraz optymalizacji strategii marketingowej firm. Uczestnicy kursu zdobędą istotną wiedzę, która umożliwi im efektywne wykorzystanie potencjału tej platformy do zwiększenia przewagi konkurencyjnej swojej organizacji.
Do kogo skierowany jest program?
▽
Szkolenie jest adresowane do marketerów, specjalistów ds. marketingu cyfrowego, analityków danych oraz wszystkich profesjonalistów zainteresowanych wykorzystaniem potencjału danych klientów do zoptymalizowania działań marketingowych i budowania lepszych relacji z klientami.
To intensywne szkolenie zapewnia kompleksowe przewodnictwo przez konfigurację i zarządzanie platformą Dynamics 365 Customer Insights - Journeys oraz wszystkimi jej zaawansowanymi funkcjami. Przekroczysz granice podstawowego użytkowania, zdobywając wiedzę na temat uwierzytelniania domeny, optymalizacji działań e-mailowych, ochrony danych, a także skutecznego zarządzania zasobami, klientami, formularzami, stronami, wiadomościami e-mail, segmentami, ścieżkami, subskrypcjami, odwiedzinami stron, wydarzeniami oraz analizy i oceny inicjatyw marketingowych. Poznasz także tajniki przeglądania kalendarza marketingowego oraz wykorzystania zaawansowanych funkcji zarządzania wydarzeniami, aby skutecznie promować i monitorować wyniki swoich działań.
Konfiguracja i zarządzanie Dynamics 365 Customer Insights - Journeys
Zaawansowana konfiguracja Dynamics 365 Customer Insights - Journeys
Przegląd uwierzytelniania domeny, najlepszych praktyk dotyczących poczty e-mail, ochrony danych i prywatności w Dynamics 365 Customer Insights - Journeys
Zarządzanie zasobami i ustawieniami zawartości w Dynamics 365 Customer Insights - Journeys
Zarządzanie klientami w Dynamics 365 Customer Insights - Journeys
Zarządzanie formularzami i stronami w Dynamics 365 Customer Insights - Journeys
Zarządzanie wiadomościami e-mail, segmentami i ścieżkami w Dynamics 365 Customer Insights - Journeys
Zarządzanie centrami subskrypcji i podwójną zgodą w Dynamics 365 Customer Insights - Journeys
Zarządzanie odwiedzinami stron internetowych, przekierowaniami adresów URL i postami społecznościowymi w Dynamics 365 Customer Insights - Journeys
Tworzenie wydarzenia na miejscu w Dynamics 365 Customer Insights - Journeys
Tworzenie wydarzenia webinarowego w Dynamics 365 Customer Insights - Journeys
Promowanie wydarzeń, zarządzanie rejestracją i logowaniami oraz przeglądanie wyników w Dynamics 365 Customer Insights - Journeys
Zaawansowane funkcje zarządzania wydarzeniami w Dynamics 365 Customer Insights - Journeys
Ocena inicjatyw marketingowych za pomocą analityki w Dynamics 365 Customer Insights - Journeys
Przeglądanie kalendarza marketingowego w Dynamics 365 Customer Insights - Journeys