Poprzez intensywny program szkoleniowy przeprowadzimy Cię przez wszystkie kluczowe aspekty pracy z platformą Dynamics 365 Customer Service. Zdobędziesz niezbędną wiedzę i umiejętności, aby efektywnie pracować ze zdarzeniami, uprawnieniami i umowami o poziomie usług, rozwiązaniami do zarządzania wiedzą oraz tworzeniem ankiet za pomocą Dynamics 365 Customer Voice. Ponadto, nauczysz się planowania obsługi klienta, wspierania agentów w zwiększeniu ich produktywności, łączenia się i angażowania klientów poprzez Omnichannel, analizowania danych z Customer Service Insights, korzystania z Connected Customer Service oraz rozszerzania obsługi klienta w Dynamics 365.
Praca ze zdarzeniami w Dynamics 365 Customer Service
Praca z uprawnieniami i umowami o poziomie usług w Dynamics 365 Customer Service
Praca z rozwiązaniami do zarządzania wiedzą w Dynamics 365 Customer Service
Tworzenie ankiet za pomocą Dynamics 365 Customer Voice
Rozpoczęcie pracy z planowaniem obsługi klienta w Dynamics 365
Pomoc agentom w osiągnięciu większej produktywności w Dynamics 365 Customer Service
Łączenie się i angażowanie klientów dzięki Omnichannel w Dynamics 365 Customer Service
Praca z Customer Service Insights
Korzystanie z Connected Customer Service z Dynamics 365
Rozszerzenie obsługi klienta Dynamics 365