MS-50331 Windows 7, Enterprise Desktop Support Technician

cena

3950 PLN

czas trwania

5 dni

poziom trudności

poziom 2

Microsoft

 



Planujesz szkolenie? W abonamencie dostaniesz je taniej, razem z szerokim pakietem innych szkoleń!

Pakiet TECHsupreme

Gdzie i kiedy odbywa się szkolenie?

Start szkolenia

Miasto/miejsce

Cena* / Promocja**

Język szkolenia

Termin Gwarantowany

Zapisy

25.11.24 09:00

Szkolenie Zdalne

3950 zł

PL

NIE


*Cena - to cena netto pakietu podstawowego
**Promocja - to obniżona cena netto pakietu podstawowego

Nie znalazłeś odpowiedniego terminu? Znajdziemy rozwiązanie

  Napisz do nas


Gdzie i kiedy odbywa się szkolenie?

Start szkolenia
25.11.24 09:00
Miejsce
Szkolenie Zdalne
Cena*/promocja**

3950zł

Język szkolenia
PL
Termin gwarantowany
NIE

*Cena - to cena pakietu podstawowego
**Promocja - to obniżona cena pakietu podstawowego

Nie znalazłeś odpowiedniego terminu? Znajdziemy rozwiązanie

  Napisz do nas


Dlaczego właśnie to szkolenie?

Szkolenie "Windows 7, Enterprise Desktop Support Technician" koncentruje się na zdobywaniu praktycznych umiejętności do rozwiązywania problemów z systemem Windows 7, ułatwiając efektywną obsługę i wsparcie techniczne dla przedsiębiorstw. Jest skierowane do techników pomocy technicznej i administratorów systemów, którzy chcą poszerzyć swoje kompetencje w identyfikacji i naprawie błędów systemowych, konfiguracji sieci, oraz zarządzaniu aktualizacjami i bezpieczeństwem. Uczestnicy kursu nauczą się korzystać z narzędzi diagnostycznych, metod wirtualizacji do testowania, a także efektywnego zarządzania logowaniem, drukarkami sieciowymi, wydajnością, i awariami sprzętu, co przyczyni się do zwiększenia operacyjnej efektywności i poprawy obsługi IT w firmie.

Do kogo skierowany jest program?

Program jest idealny dla techników pomocy technicznej, administratorów systemów oraz wszystkich, którzy zajmują się obsługą komputerów stacjonarnych w środowiskach przedsiębiorstw. Grupa docelowa obejmuje osoby pragnące doskonalić swoje umiejętności w obszarze identyfikacji i rozwiązywania problemów związanych z systemem Windows 7.

Co warto wiedzieć przed szkoleniem?

Przed przystąpieniem do szkolenia zaleca się posiadanie podstawowej znajomości systemu operacyjnego Windows 7 oraz ogólnych koncepcji z zakresu obsługi komputerów stacjonarnych. Znajomość podstawowych narzędzi diagnostycznych oraz technik rozwiązywania problemów będzie dodatkowym atutem.

Jakie cele edukacyjne spełnia to szkolenie?

Szkolenie zapewnia zdobycie zaawansowanej wiedzy z zakresu obsługi systemu Windows 7 oraz umiejętności skutecznego diagnozowania i rozwiązywania problemów. Cele edukacyjne obejmują kompleksowe zrozumienie procesów technicznych związanych z konfiguracją i utrzymaniem systemu operacyjnego.

Jakie korzyści biznesowe przynosi udział w szkoleniu?

Udział w szkoleniu pozwoli uczestnikom na skuteczne radzenie sobie z codziennymi wyzwaniami związanymi z obsługą komputerów stacjonarnych. Zdobycie praktycznych umiejętności przekłada się na szybsze i bardziej efektywne rozwiązywanie problemów technicznych, co w konsekwencji podnosi jakość obsługi IT w przedsiębiorstwie.

Czego się nauczysz?

Nauczysz się identyfikować i rozwiązywać problemy związane z instalacją oprogramowania, konfiguracją sieci, łącznością bezprzewodową, bezpieczeństwem przeglądarki Internet Explorer oraz wydajnością systemu. Program obejmuje również szereg praktycznych umiejętności z obszaru szyfrowania, diagnostyki sprzętu, zarządzania plikami i wieloma innymi.


Identyfikacja i rozwiązywanie problemów związanych z instalacją nowego oprogramowania 

Planowanie wdrożenia nowego oprogramowania 
Wdrażanie wielojęzyczne 
Używanie zasad grupy do instalowania oprogramowania 
Korzystanie z zasad ograniczeń oprogramowania 
Cyfrowe podpisywanie oprogramowania 
Korzystanie z WMI 
Używanie aplikacji Applocker 
Używanie wirtualizacji do testowania 
Rozwiązywanie problemów z instalacją oprogramowania 

Rozwiązywanie problemów z konfiguracją oprogramowania 

Zmiana ustawień domyślnych na obrazie 
Włączanie i wyłączanie funkcji 
Wskazywanie zasobu sieciowego 
Konfigurowanie aktualizacji 
Rozwiązywanie problemów z konfiguracją za pomocą zasad grupy 
Aktualizacje sterowników 
Rejestrator kroków rozwiązywania problemów 
Rozwiązywanie problemów z konfiguracją oprogramowania 

Rozwiązywanie problemów z oprogramowaniem 

Podgląd zdarzeń 
Przekazywanie zdarzeń 
Zestaw narzędzi kompatybilności aplikacji 
Platforma rozwiązywania problemów z systemem Windows 
Indeks doświadczeń systemu Windows 
Testowanie zgodności z trybem awaryjnym 
Przywracanie systemu 
Rozwiązywanie problemów z oprogramowaniem 

Identyfikowanie i rozwiązywanie problemów z logowaniem 

Proces uwierzytelniania 
Konta urządzeń 
Powiązania zaufania 
Usługi sieciowe 
Właściwości konta użytkownika 
Profile użytkowników 
Rozwiązywanie problemów z logowaniem 

Identyfikowanie i rozwiązywanie problemów z łącznością sieciową 

Zakres problemu 
Problemy sprzętowe 
Konfiguracja TCP/IP 
Routing sieciowy 
Konfiguracja IPSec 
Narzędzia łączności sieciowej 
Pamięć podręczna sieci 
Rozwiązywanie problemów z łącznością sieciową 

Identyfikowanie i rozwiązywanie problemów z rozpoznawaniem nazw 

Rozpoznawanie nazw DNS 
Korzystanie z plików Hosts 
Konfiguracja WINS 
Korzystanie z plików LMHOSTS 
Kolejność rozpoznawania nazw 
Konfiguracja ręczna a konfiguracja DHCP 
Rozwiązywanie problemów z rozpoznawaniem nazw 

Identyfikowanie i rozwiązywanie problemów z drukarkami sieciowymi 

Podłączanie do drukarki sieciowej 
Zarządzanie buforem wydruku 
Ustawianie priorytetów drukarek 
Tworzenie puli drukarek 
Konfigurowanie sterowników 
Harmonogramy drukarek 
Uprawnienia drukarki 
Zarządzanie drukarkami za pomocą ustawień zasad grupy
Rozwiązywanie problemów z drukarkami sieciowymi 

Identyfikowanie i rozwiązywanie problemów z wydajnością 

Analiza dzienników zdarzeń 
Ustawianie zarządzania energią 
Optymalizacja wykorzystania procesora 
Optymalizacja wykorzystania pamięci 
Optymalizacja użycia dysku twardego 
Optymalizacja użycia sieci 
Narzędzia wydajności 
Rozwiązywanie problemów z wydajnością 

Identyfikowanie i rozwiązywanie problemów z awariami sprzętu 

Diagnozowanie błędów pamięci 
Problemy z dyskiem twardym 
Problemy z kartą sieciową 
Problemy z zasilaniem 
Narzędzia diagnostyczne sprzętu Windows 
Rozwiązywanie problemów z awariami sprzętu 

Identyfikowanie i rozwiązywanie problemów z łącznością bezprzewodową (opcjonalnie) 

Siła sygnału 
Bezpieczeństwo sieci bezprzewodowej 
Profile bezprzewodowe 
Opcje zarządzania dla urządzeń bezprzewodowych 
Rozwiązywanie problemów z łącznością bezprzewodową 

Identyfikowanie i rozwiązywanie problemów z dostępem zdalnym (opcjonalnie) 

Metody zdalnego dostępu 
Konfiguracja połączeń telefonicznych 
Konfiguracja VPN 
Konfiguracja DirectAccess 
Protokoły uwierzytelniania 
Rozwiązywanie problemów z dostępem zdalnym 

Zarządzanie synchronizacją plików 

Konfigurowanie dostępu do plików offline 
Ustawienia synchronizacji 
Przezroczyste buforowanie 
Profile roamingowe 
Przywracanie plików sieciowych 
Rozwiązywanie problemów z synchronizacją plików 

Identyfikowanie i rozwiązywanie problemów związanych z bezpieczeństwem przeglądarki Internet Explorer (opcjonalnie) 

Konfigurowanie strefy zabezpieczeń 
Konfigurowanie poziomów zabezpieczeń 
Konfigurowanie ustawień prywatności 
Zarządzanie dodatkami 
Konfiguracja inteligentnego filtra ekranu 
Inne kwestie bezpieczeństwa 
Rozwiązywanie problemów z bezpieczeństwem przeglądarki Internet Explorer 

Identyfikowanie i rozwiązywanie problemów z zaporą sieciową (opcjonalnie)

Zabezpieczanie aplikacji i funkcji sieciowych 
Wyjątki programów i portów 
Konfigurowanie powiadomień i rejestrowania 
Narzędzia bezpieczeństwa sieci 
Rozwiązywanie problemów z zaporą sieciową 

Identyfikowanie i rozwiązywanie problemów związanych ze złośliwym oprogramowaniem (opcjonalnie) 

Proaktywna ochrona przed złośliwym oprogramowaniem 
Ochrona przeglądarki Internet Explorer 
Aktualizacje systemu Windows i oprogramowania antywirusowego 
Odzyskiwanie danych po infekcji złośliwym oprogramowaniem 
Rozwiązywanie problemów spowodowanych złośliwym oprogramowaniem 

Identyfikowanie i rozwiązywanie problemów z szyfrowaniem (opcjonalnie) 

Konfigurowanie agenta odzyskiwania 
Korzystanie z EFS 
Korzystanie z funkcji BitLocker 
Narzędzia szyfrowania 
Rozwiązywanie problemów z szyfrowaniem 

Identyfikowanie i rozwiązywanie problemów z aktualizacją oprogramowania (opcjonalnie) 

Rodzaje aktualizacji systemu Windows 
Korzystanie z Windows Update 
Korzystanie z usługi Microsoft Update 
Rozwiązywanie problemów z aktualizacją oprogramowania 

PowerShell dla techników pomocy technicznej dla komputerów stacjonarnych (Dodatek B) 

Porównanie z innymi językami skryptowymi 
Tworzenie i uruchamianie skryptów 
Administrowanie zasobami lokalnymi 
Administrowanie zasobami sieciowymi 
Łączenie się z Microsoft Azure za pomocą PowerShell 

Który egzamin potwierdza zdobyte umiejętności?

70-685 i 70-682

Co zawiera pakiet podstawowy?

w ramach pakietu otrzymujesz:
- autoryzowane materiały szkoleniowe w postaci elektronicznej
- certyfikat ukończenia szkolenia


w przypadku szkoleń stacjonarnych dodatkowo:
- materiały szkoleniowe typu notes, długopis
- gadżet szkoleniowy
- zapewnione samodzielne stanowisko pracy wyposażone w laptop lub komputer stacjonarny (zgodnie z Setup Guidem szkolenia)
- poczęstunek w formie lunchu lub voucher na lunch do pyszne.pl (w przypadku szkoleń zdalnych) dla szkoleń realizowanych w pełnodniowych cyklach (co najmniej 6 godzinnych)
- poczęstunek w czasie przerw (kawa/herbata/woda/ciastka)
- możliwość skorzystania z usługi Training Replay


Skomponuj własny pakiet

dodaj lub odejmij do ceny pakietu podstawowego
- 40,00 zł/dzień : zrezygnuj z lunchu
+ 450,00 zł : zamów egzamin w super cenie
+ 250,00 zł : asysta przygotowująca do egzaminu

OPCJA PREMIUM:
Szkolenie dedykowane tylko dla Ciebie (brak innych osób na sali) -> spytaj o cenę

wszytkie ceny są kwotami netto, nalezy doliczyć podatek VAT wg obowiązującej stawki
przykład obliczania ceny za Twój pakiet szkoleniowy



Podziel się:

     
Copyright © 2003-2024 SOFTRONIC. Wszelkie prawa zastrzeżone
NASZE BIURA
Warszawa
Aleja Jana Pawła II 25 00-854 Warszawa tel./fax.: +48 226280121 tel.: +48 228856296
Poznań
ul. Towarowa 37 61-896 Poznań tel.: +48 618658840 tel./fax.: +8 618658841