Dlaczego właśnie to szkolenie?
Podczas tego kursu dowiesz się, jak planować, projektować, konfigurować, utrzymywać i rozwiązywać problemy ze zintegrowanym rozwiązaniem komunikacyjnym w organizacji korzystającej z Microsoft Teams. Kurs obejmuje usługi Teams Phone z pakietami telefonicznymi, routingiem bezpośrednim i Operator Connect, a także urządzeniami Teams, konferencjami audio/wideo i migracją głosu. Kursanci poznają metodologie rozwiązywania problemów oraz sposoby rozwiązywania typowych problemów telefonicznych i głosowych.
Co warto wiedzieć przed szkoleniem?
Przed przystąpieniem do tego kursu kursanci powinni posiadać średnio zaawansowaną wiedzę z następujących tematów z MS-700: Zarządzanie Microsoft Teams:
Planowanie i konfiguracja środowiska Microsoft Teams
Zarządzanie czatem, zespołami, kanałami i aplikacjami
Zarządzanie połączeniami i spotkaniami
Monitorowanie i rozwiązywanie problemów w środowisku Microsoft Teams
Czego się nauczysz?
Planowanie i konfiguracja Teams Phone
Planowanie Teams Phone
Planowanie i optymalizacja wydajności sieci dla Teams Phone
Migracja usług głosowych ze Skype for Business Server do Teams
Konfiguracja Teams Phone
Konfiguracja automatycznej sekretarki i kolejki połączeń
Konfiguracja i wdrażanie routingu bezpośredniego
Rozszerzanie Teams Phone o dodatkowe usługi
Zarządzanie Teams Phone
Konfiguracja i zarządzanie użytkownikami głosowymi
Konfiguracja i wdrażanie urządzeniami Teams oraz zarządzanie nimi
Monitorowanie i rozwiązywanie problemów z Teams Phone