SO-10965 IT Service Management with System Center Service Manager

cena

3200 PLN
lub Unit

czas trwania

5 dni

poziom trudnosci

poziom 3

Softronic

 


Planujesz szkolenie? W abonamencie dostaniesz je taniej, razem z szerokim pakietem innych szkoleń!

Pakiet TECHsupreme

Gdzie i kiedy odbywa się szkolenie?

Termin

Miasto / miejsce

Cena* / Promocja**

Język

Termin Gwarantowany

Zapisy

04.11.24 09:00

Szkolenie Zdalne

3200 zł

PL

NIE

*Cena - to cena netto pakietu podstawowego
**Promocja - to obniżona cena netto pakietu podstawowego

Nie znalazłeś odpowiedniego terminu? Znajdziemy rozwiązanie

  Napisz do nas



Gdzie i kiedy odbywa się szkolenie?

Start szkolenia
04.11.24 09:00
Miejsce
Szkolenie Zdalne
Cena*/promocja**

3200zł

Język szkolenia
PL
Termin gwarantowany
NIE

*Cena - to cena pakietu podstawowego
**Promocja - to obniżona cena pakietu podstawowego

Nie znalazłeś odpowiedniego terminu? Znajdziemy rozwiązanie

  Napisz do nas




Dlaczego właśnie to szkolenie?

Celem kursu jest przedstawienie wiedzy dotyczącej wdrażania i administracji System Center 2012 SP1 Service Manager. Uczestnicy dowiedzą się: - gdzie jest miejsce Service Manager w pakiecie System Center 2012 SP1 - jakie techniczne i biznesowe potrzeby można rozwiązać przy pomocy Service Manager - w jaki sposób Service Manager pomoże przy wdrożeniu dobrych praktyk ITIL i MOF - jak zaprojektować i wdrożyć architekturę Service Manager - jak zaktualizować środowisko z Service Manager 2010 do System Center 2012 SP1 - jak skonfigurować zarządzanie incydentami, aktywnościami, zmianami - jak zarządzać oraz konfigurować i używać Self-Service Portal - jak tworzyć raporty Service Manager

Co warto wiedzieć przed szkoleniem?

doświadczenie w zarządzaniu platformami opartymi na Windows Server 2008 R2 i Windows Server 2012.
doświadczenie w zarządzaniu SQL Server 2008 R2 i SQL Server 2012

Czego się nauczysz?

Wprowadzenie do Service Management 

wprowadzenie do Microsoft System Center 2012
kluczowe funkcje System Center 2012 SP1 Service Manager
zarządzanie usługami ITIL i MOF
wdrożenie dobrych praktyk ITIL/MOF przy użyciu Service Manager

Instalacja System Center 2012 SP1 Service Manager

architektura i podstawowe komponenty System Center 2012 SP1 Service Manager
wymagania sprzętowe oraz programowe
wymagania dotyczące bezpieczeństwa
instalacja System Center 2012 SP1 Service Manager
aktualizacja do System Center 2012 Service Manager

Konfigurowanie podstawowych ustawień w Service Manager

podstawowa konfiguracja System Center 2012 SP1 Service Manager
konfiguracja powiadomień
implementacja System Center 2012 SP1 Service Manager przy wykorzystaniu konektorów
konfiguracja Exchange Connector
konfiguracja usług biznesowych

Konfigurowanie incydentów oraz zarządzanie problemami

definicja incydentu i problemu
zarządzanie incydentami
zarządzanie problemami
zarządzanie kolejkowaniem oraz podgląd incydentów i problemów

Konfiguracja i zarządzanie aktywnościami, zmianami oraz wersjami

zarządzanie aktywnościami w Service Manager
zarządzanie zmianami
zarządzanie wersjami

Konfiguracja i zarządzanie zgłoszeniami serwisowymi

katalog usług
zarządzanie zgłoszeniami serwisowymi, grupy katalogów
Self-Service Portal
obsługa środowisk wirtualnych z wykorzystaniem Cloud Services Process Pack

Konfiguracja zarządzania poziomem świadczenia usług

konfiguracja zarządzania poziomem usług
przegląd informacji SLA w Service Manager

Dostosowywanie portalu Self-Service

komponenty Self-Service Portal
dostosowywanie portalu Self-Service

Używanie raportów oraz analiza danych w Service Manager

uruchamianie zadań w System Center 2012 SP1 Service Manager
konfiguracja oraz uruchamianie zadań
analizowanie problemów oraz niewykonanych zadań
kostki analityczne

Process Pack for IT GRC

przegląd opcji Process Pack dla IT GRC
instalacja Process Pack for IT GRC
tworzenie Control Management Program
zarządzanie Control Management Program
 

Co zawiera pakiet podstawowy?

w ramach pakietu otrzymujesz:
- materiały szkoleniowe w postaci elektronicznej lub papierowej
- certyfikat ukończenia szkolenia
w przypadku szkoleń stacjonarnych dodatkowo: 
- materiały szkoleniowe typu notes, długopis
- gadżet szkoleniowy
- zapewnione samodzielne stanowisko pracy wyposażone w laptop lub komputer stacjonarny (zgodnie z Setup Guidem szkolenia)
- poczęstunek w formie lunchu lub voucher na lunch do pyszne.pl (w przypadku szkoleń zdalnych) dla szkoleń realizowanych w pełnodniowych cyklach (co najmniej 6 godzinnych)
- poczęstunek w czasie przerw (kawa/herbata/woda/ciastka)

wszystkie ceny są kwotami netto, należy doliczyć podatek VAT wg obowiązującej stawki

Podziel się:

     
Copyright © 2003-2024 SOFTRONIC. Wszelkie prawa zastrzeżone
NASZE BIURA
Warszawa
Aleja Jana Pawła II 25 00-854 Warszawa tel./fax.: +48 226280121 tel.: +48 228856296
Poznań
ul. Towarowa 37 61-896 Poznań tel.: +48 618658840 tel./fax.: +8 618658841