SO-10982 Obsługa i usuwanie problemów Windows 10

cena

3200 PLN
lub Unit

czas trwania

5 dni

poziom trudnosci

poziom 3

Softronic

 


Planujesz szkolenie? W abonamencie dostaniesz je taniej, razem z szerokim pakietem innych szkoleń!

Pakiet TECHsupreme

Gdzie i kiedy odbywa się szkolenie?

Termin

Miasto / miejsce

Cena* / Promocja**

Język

Termin Gwarantowany

Zapisy

04.11.24 09:00

Szkolenie Zdalne

3200 zł

PL

NIE

*Cena - to cena netto pakietu podstawowego
**Promocja - to obniżona cena netto pakietu podstawowego

Nie znalazłeś odpowiedniego terminu? Znajdziemy rozwiązanie

  Napisz do nas



Gdzie i kiedy odbywa się szkolenie?

Start szkolenia
04.11.24 09:00
Miejsce
Szkolenie Zdalne
Cena*/promocja**

3200zł

Język szkolenia
PL
Termin gwarantowany
NIE

*Cena - to cena pakietu podstawowego
**Promocja - to obniżona cena pakietu podstawowego

Nie znalazłeś odpowiedniego terminu? Znajdziemy rozwiązanie

  Napisz do nas




Dlaczego właśnie to szkolenie?

Szkolenie dostarcza wiedzy i praktycznych umiejętności niezbędnych do świadczenia usług wsparcia oraz rozwiązywania problemów dotyczących komputerów oraz urządzeń zarządzanych przez system Windows 10 w usługach AD DS przedsiębiorstwa.

Co warto wiedzieć przed szkoleniem?

Wiedza na temat funkcjonowania sieci, wliczając protokoły TCP/IP i UDP oraz usługi DNS
Rozumienie zasad funkcjonowania Microsoft Active Directory Domain Services ADDS
Podstawowa wiedza o środowisku systemu operacyjnego Windows Server 2012 R2
Identyfikacja elementów składowych infrastruktury klucza publicznego PKI
Podstawowa wiedza na temat klienckiego systemu operacyjnego, np Windows 10,8,7

Czego się nauczysz?

Wdrożenie metodyki rozwiązywania problemów
Analiza i rozwiązywanie problemów uruchamiania systemu
Analiza i rozwiązywanie problemów sprzętu i sterowników urządzeń
Analiza i rozwiązywanie problemów dotyczących zdalnego zarządzania komputerami
Analiza i rozwiązywanie problemów dotyczących polączeń sieciowych IPv4, IPv6
Analiza i rozwiązywanie problemów dotyczących zasad grupy GPO
Analiza i rozwiązywanie problemów dotyczących ustawień użytkownika
Analiza i rozwiązywanie problemów dotyczących połączenia zdalnego VPN, Direct Access
Analiza i rozwiązywanie problemów dotyczących dostępu do zasobów w obrębie domeny ADDS
Analiza i rozwiązywanie problemów dotyczących dostępu do zasobów dla klientów niebędących członkami domeny
Rozwiazywanie problemów dotyczących aplikacji
Procedury odzyskiwanie danych oraz systemu operacyjnego
Elementy utrzymania działania systemu operacyjnego Windows 10

Co zawiera pakiet podstawowy?

w ramach pakietu otrzymujesz:
- materiały szkoleniowe w postaci elektronicznej lub papierowej
- certyfikat ukończenia szkolenia
w przypadku szkoleń stacjonarnych dodatkowo: 
- materiały szkoleniowe typu notes, długopis
- gadżet szkoleniowy
- zapewnione samodzielne stanowisko pracy wyposażone w laptop lub komputer stacjonarny (zgodnie z Setup Guidem szkolenia)
- poczęstunek w formie lunchu lub voucher na lunch do pyszne.pl (w przypadku szkoleń zdalnych) dla szkoleń realizowanych w pełnodniowych cyklach (co najmniej 6 godzinnych)
- poczęstunek w czasie przerw (kawa/herbata/woda/ciastka)

wszystkie ceny są kwotami netto, należy doliczyć podatek VAT wg obowiązującej stawki

Podziel się:

     
Copyright © 2003-2024 SOFTRONIC. Wszelkie prawa zastrzeżone
NASZE BIURA
Warszawa
Aleja Jana Pawła II 25 00-854 Warszawa tel./fax.: +48 226280121 tel.: +48 228856296
Poznań
ul. Towarowa 37 61-896 Poznań tel.: +48 618658840 tel./fax.: +8 618658841