Ta strona używa cookies, a kontynuująć przeglądanie wyrażasz zgodę na ich używanie oraz na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z polityką prywatności i cookies.
W każdej chwili możesz wycofać zgodę poprzez zmianę ustawień cookies w swojej przeglądarce.

Zgoda X
Logo SOFTRONIC

Ośrodek Szkoleniowy i Egzaminacyjny


SO-10982 Obsługa i usuwanie problemów Windows 10

3200 PLN
lub Unit

5 dni

Softronic

 




Szkolenie dostępne także w ramach pakietów

Pakiet TECHsupreme

Gdzie i kiedy odbywa się szkolenie?

Termin

Miasto / miejsce

Cena* / Promocja**

Język

Termin Gwarantowany

Zapisy

29.01.24 12:00

Szkolenie Zdalne

3200 zł

PL

NIE

*Cena - to cena pakietu podstawowego
**Promocja - to obniżona cena pakietu podstawowego


Gdzie i kiedy odbywa się szkolenie?

Termin
29.01.24 12:00
Miejsce
Szkolenie Zdalne
Cena*/promocja**

3200zł

Język szkolenia
PL
Termin gwarantowany
NIE

*Cena - to cena pakietu podstawowego
**Promocja - to obniżona cena pakietu podstawowego



Dlaczego właśnie to szkolenie?

Szkolenie dostarcza wiedzy i praktycznych umiejętności niezbędnych do świadczenia usług wsparcia oraz rozwiązywania problemów dotyczących komputerów oraz urządzeń zarządzanych przez system Windows 10 w usługach AD DS przedsiębiorstwa.

Co warto wiedzieć przed szkoleniem?

Wiedza na temat funkcjonowania sieci, wliczając protokoły TCP/IP i UDP oraz usługi DNS
Rozumienie zasad funkcjonowania Microsoft Active Directory Domain Services ADDS
Podstawowa wiedza o środowisku systemu operacyjnego Windows Server 2012 R2
Identyfikacja elementów składowych infrastruktury klucza publicznego PKI
Podstawowa wiedza na temat klienckiego systemu operacyjnego, np Windows 10,8,7

Czego się nauczysz?

Wdrożenie metodyki rozwiązywania problemów

Analiza i rozwiązywanie problemów uruchamiania systemu

Analiza i rozwiązywanie problemów sprzętu i sterowników urządzeń

Analiza i rozwiązywanie problemów dotyczących zdalnego zarządzania komputerami

Analiza i rozwiązywanie problemów dotyczących polączeń sieciowych IPv4, IPv6

Analiza i rozwiązywanie problemów dotyczących zasad grupy GPO

Analiza i rozwiązywanie problemów dotyczących ustawień użytkownika

Analiza i rozwiązywanie problemów dotyczących połączenia zdalnego VPN, Direct Access

Analiza i rozwiązywanie problemów dotyczących dostępu do zasobów w obrębie domeny ADDS

Analiza i rozwiązywanie problemów dotyczących dostępu do zasobów dla klientów niebędących członkami domeny

Rozwiazywanie problemów dotyczących aplikacji

Procedury odzyskiwanie danych oraz systemu operacyjnego

Elementy utrzymania działania systemu operacyjnego Windows 10

Co zawiera pakiet podstawowy?

w ramach pakietu otrzymujesz:
- materiały szkoleniowe w postaci elektronicznej lub papierowej
- certyfikat ukończenia szkolenia
w przypadku szkoleń stacjonarnych dodatkowo: 
- materiały szkoleniowe typu notes, długopis
- gadżet szkoleniowy
- zapewnione samodzielne stanowisko pracy wyposażone w laptop lub komputer stacjonarny (zgodnie z Setup Guidem szkolenia)
- poczęstunek w formie lunchu lub voucher na lunch do pyszne.pl (w przypadku szkoleń zdalnych) dla szkoleń realizowanych w pełnodniowych cyklach (co najmniej 6 godzinnych)
- poczęstunek w czasie przerw (kawa/herbata/woda/ciastka)

wszytkie ceny są kwotami netto, nalezy doliczyć podatek VAT wg obowiązującej stawki

Podziel się: