Ta strona używa cookies, a kontynuująć przeglądanie wyrażasz zgodę na ich używanie oraz na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z polityką prywatności i cookies.
W każdej chwili możesz wycofać zgodę poprzez zmianę ustawień cookies w swojej przeglądarce.

Zgoda X

SO-MS-01 MS SharePoint – redagowanie i planowanie obiegu informacji

cena

600 PLN
lub 4 Unit

czas trwania

2 dni

poziom trudnosci

poziom 1

Softronic

 




Gdzie i kiedy odbywa się szkolenie?

Termin

Miasto / miejsce

Cena* / Promocja**

Język

Termin Gwarantowany

Zapisy

23.05.24 09:00

Szkolenie Zdalne

600 zł

PL

NIE

22.08.24 09:00

Szkolenie Zdalne

600 zł

PL

NIE

24.10.24 09:00

Szkolenie Zdalne

600 zł

PL

NIE

*Cena - to cena netto pakietu podstawowego
**Promocja - to obniżona cena netto pakietu podstawowego

Nie znalazłeś odpowiedniego terminu? Znajdziemy rozwiązanie

  Napisz do nas



Gdzie i kiedy odbywa się szkolenie?

Start szkolenia
23.05.24 09:00
Miejsce
Szkolenie Zdalne
Cena*/promocja**

600zł

Język szkolenia
PL
Termin gwarantowany
NIE
Start szkolenia
22.08.24 09:00
Miejsce
Szkolenie Zdalne
Cena*/promocja**

600zł

Język szkolenia
PL
Termin gwarantowany
NIE
Start szkolenia
24.10.24 09:00
Miejsce
Szkolenie Zdalne
Cena*/promocja**

600zł

Język szkolenia
PL
Termin gwarantowany
NIE

*Cena - to cena pakietu podstawowego
**Promocja - to obniżona cena pakietu podstawowego

Nie znalazłeś odpowiedniego terminu? Znajdziemy rozwiązanie

  Napisz do nas




Dlaczego właśnie to szkolenie?

Szkolenie podstawowe z zakresu redagowania i planowania obiegu informacji. Uczestnicy zapoznają się z możliwościami pracy w zespole, eliminując jednocześnie e-mail jako mechanizm komunikacji

Co warto wiedzieć przed szkoleniem?

brak wymagań wstępnych

Czego się nauczysz?

Tworzenie witryn i stron

podstawowe informacje na temat środowiska SharePoint
portal informacyjny jako środowisko bieżącej pracy
korzyści użytkowania portalu SharePoint’owego
rodzaje informacji umieszczonych w portalu
dopuszczalne typy danych zapisywanych w portalu
interfejs użytkownika
wygląd portalu informacyjnego              
elementy składowe interfejsu użytkownika (panele nawigacyjne, panel prezentacji danych)
nawigacja w systemie – przechodzenie do poszczególnych witryn, stron lub elementów składowych witryny
mechanizm wyszukiwania (wyszukiwanie proste i zaawansowane), korzystanie ze stron wyszukiwania, dodatkowe opcje i możliwości tego mechanizmu

Dokumenty (biblioteki dokumentów)

idea biblioteki oraz przykłady zastosowania i korzystania z bibliotek
funkcje bibliotek (przekazywanie, wersjonowanie , ewidencjonowanie, obieg dokumentów, powiadamianie o zmianach)
typy zawartości stosowane w bibliotekach
widoki zdefiniowane dla bibliotek (tworzenie nowych , usuwanie, modyfikacja), sortowanie filtrowanie oraz grupowanie informacji
metadata – właściwości opisujące poszczególne element bibliotek

Listy (kalendarze, listy niestandardowe)

idea list oraz przykłady zastosowania i korzystania z różnego rodzaju list
tworzenie nowych list z omówieniem wszystkich typów
ustawienia list z dokładnym omówieniem wszystkich opcji
widoki zdefiniowane dla list (tworzenie, nowych, usuwanie, modyfikacja), sortowanie filtrowanie oraz grupowanie informacji
tworzenie list niestandardowych – praktyczny przykład
kolumny list – właściwości i opcje związane z poszczególnymi kolumnami wykorzystywanymi w listach

Współpraca z Microsot Office

praca z listami w widoku arkusz danych
wykorzystanie Accessa i SharePoint do pracy z listami
praca Offline z pobraną kopią dokumentu
zatwierdzanie treści, wbudowane przepływy pracy do zatwierdzania i zapoznawania się z informacją itp.
kalendarze i ich połączenia z MS Outlook
praca oFffline z dokumentami z wykorzystaniem MS Outlook
powiadomienia mailowe
mechanizm RSS oraz jego wykorzystanie

Workflow

możliwość pracy w zespole, eliminując jednocześnie e-mail jako mechanizm komunikacji
przepływ zadań

Konfiguracja praw dostępu


Co zawiera pakiet podstawowy?

w ramach pakietu otrzymujesz:
- materiały szkoleniowe w postaci elektronicznej lub papierowej
- certyfikat ukończenia szkolenia
w przypadku szkoleń stacjonarnych dodatkowo: 
- materiały szkoleniowe typu notes, długopis
- gadżet szkoleniowy
- zapewnione samodzielne stanowisko pracy wyposażone w laptop lub komputer stacjonarny (zgodnie z Setup Guidem szkolenia)
- poczęstunek w formie lunchu lub voucher na lunch do pyszne.pl (w przypadku szkoleń zdalnych) dla szkoleń realizowanych w pełnodniowych cyklach (co najmniej 6 godzinnych)
- poczęstunek w czasie przerw (kawa/herbata/woda/ciastka)

wszystkie ceny są kwotami netto, należy doliczyć podatek VAT wg obowiązującej stawki

Podziel się: